Min profilbild

Fakking kanelbullar!!

Det var kanelbullens dag igår & jag åt typ ett halvt kg bullar eller så :) :) :)
 
Kl. 07.30 stod jag & väntade på bussen till jobbet när en tant plötsligt dök upp med en korg varma bullar & ba ”får jag bjuda på en kanelbulle??”. Jag kastade ner bullen i väskan & smygåt den sedan på bussen. 
 
Kl. 09.30 var det fika på jobbet & där fanns det bullar, åt en bulle. 
 
Kl. 13.00 köpte jag & min kompis ett 10-pack bullar, åt en bulle. 
 
Kl. 16.00 kom jag hem efter några ärenden, åt en bulle. 
 
Kl. 21.00 gav jag en bulle till min kille, åt en själv i samma veva. 
 
Var som lättad när jag gick & lade mig, att kanelbullens dag var över. Men så idag på jobbet åkte det fram bullar igen!! För att en person där hade firat kanelbullens dag med att baka kanelbullar igår. 
 
Möter jag en till kanelbulle idag kommer jag döda den. Med munnen förmodligen :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0