Min profilbild

Tjack & Resorb

Det går verkligen dåligt får mig med allt som har med vikten att göra just nu. Himla pisskit. Jag vill inte bli större. Men när jag ser tillbaka på senaste året, tar sista vikten varje månad, så ser det ut såhär; 

Juni: 63,7 kg 
Juli: 63,4 kg 
Aug: 64,6 kg 
Sep: 66,8 kg 
Okt: 66,7 kg 
Nov: 66,3 kg 
Dec: 65,1 kg 
Jan: 65 kg 
Feb: 67,9 kg 
Mars: 67,7 kg 
April: 66,9 kg 
Maj: 67,2 kg 

Hor-Lyrican kom ju in där på hösten & gjorde att jag gick upp några kg. Sen blev det Lyrica-paus & jag gick ner ett par kg. Men sen kom Lyrican åter & jag gick upp ett gäng kg. 

& nu står jag här & är ful, äcklig & fläskig. Dock fast besluten att sluta med/pausa från Lyrica, som sagt. & jag tänker gå ner i vikt. Vägrar något annat. Får väl leva på amfetamin i sommar eller något. Tjack & Resorb. 

Fuck this. Måste sova nu. Kukollon. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0