Min profilbild

Fetfest

Men shit, fredag imorgon!?! Känns som att det är typ tisdag idag. Fast nu när jag tänker efter så är det inte så konstigt, vi råkade skapa en  *fetfest* här hemma i måndags (valborg), så helgen blev liksom förskjuten. Eller snarare förlängd... 

& ja, festen då. Det började med att vårat kompisgäng skulle ut & grilla & dricka öl någonstans utomhus, men så blev allt utdraget & det blev kyligare & regnskurar & solnedgången var nära, så vi samlades några stycken av oss här hemma istället. Sen vet jag inte riktigt hur allt gick till, men det dök upp mer & mer folk, vissa drog & kom tillbaka, andra sov i våran säng, det blev ett kaos som ändå var typ under kontroll. När jag räknar lite snabbt så var det nog 20 personer här under kvällen & natten. Fråga mig inte hur många substanser som passerade lägenheten, hahaha. Jag själv tog i alla fall Lyrica, Ritalin, amfetamin, kokain & ecstasy, vad jag minns... Nä men, det var nog det + alkohol. Hade ett riktigt roligt valborgsfirande i alla fall! 

Varit alkonykter i två dagar, men ikväll dricker jag. Ska dock upp & jobba imorgon, så det blir inge galej eller storsup. 

Hörs imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0