Min profilbild

Inget att älska

Grät när jag duschade ikväll, i 24 minuter grät jag, för att jag känner mig så ful & äcklig. Det blir så tydligt, uppenbart & självklart när jag står där naken, känner mig som ett missfoster. Ibland låtsas jag att jag är ett skämt, typ när min kille råkar se mig, det blir mycket lättare så. Min kropp är inget att älska, jag kommer nog alltid hata den. & jag vet inte om jag kan känna att den är älskad överhuvudtaget. Jag hatar den. 

Orkar inte skriva mer än såhär, är för ledsen.

Kommentarer
Postat av: N

Men du, det där är inte sant det är bara dina tankar. Du ÄR fin. Du ÄR värd att älska. Både av andra och av dig själv. Du ÄR FIN.

Svar: Tack snälla du <3 Men tankarna är allt vi har :P
violentmoreviolent

2018-03-30 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0