Min profilbild

Duktig tjäjj, dålig tjäjj

Inget socker igår, inget socker idag. Min kille ville ha choklad igår, så jag köpte 200 g Marabou Schweizernöt till honom. Den har legat & lockat på mig på bordet framför mig, men jag har totaldissat den. Bryr mig inte. Vill inte ha. Känns riktigt bra. Duktig tjäjj, tack. 

Det säger dock inte att jag lyckats få ner kcal-intaget, haha. Hamnade över 2000 igår, var tvungen att flytta över nästan 500 kcal till idag, för att komma under 1750 kcal, vilket verkligen känns som MAX!! Vill ligga under 1500 åtminstone, egentligen. Men där är jag sämst. Dålig tjäjj, varsågod. 

Ska snart till min kompis, som har sin typ 6-åriga son hemma. Får se om jag kan hälla i henne lite vin ändå, så jag får fortsätta dricka, haha. Öppnade första ölen nu. Tog 200 mg Lyrica efter jag vaknade mitt på dagen idag, vilket snurrade till nu med ölen. Kanske borde ta det lite lugnt i smyg egentligen... Blrrrp. 

Ha så kul ikväll pruttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0