Min profilbild

Morr åt annonser!!!

Seriöst!? Annonserna på min blogg är ju helt cp-fuckade!! Åtminstone i mobilversionen av den? Man får ju typ filmer upptryckta i ansiktet utan att man ens rör dem?? Får ni det?? 
 
Men nu har jag ställt in så att mobilversionen ska vara borta, typ. Hur som helst ska det gå att komma in på min blogg så som den ser ut i webbläsaren på en dator I alla fall.
 
Ellerrrrr... Funkar det?? Jag vet inte!! Hjälp. Vill ba inte ha en massa annonser i era fina fejs, för det är det mest efterblivna man kan ha!! 
 
Tråååkigt inlägg, men jag vill ha en simpel blogg, utan störningsmoment, utan att behöva flytta, betala eller stänga ner skiten. Fuck dat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0