Min profilbild

Amfetamin & anorexi

Hej! 
 
Ligger i soffan & jäser en äcklig pizza som var jättemumsig. Men jättemumsig kan ju gå å lägga sig under en sten & dö. Kukmumsskit & kukmumsjag kukade loss som om det inte fanns någon morgondag. & glass & godis & bullar & chips & rabarberpaj med vaniljsås. Mackor, banan & tomater. Ungefär det är dagens intag. Har säkert glömt nån skit. 
 
Ibland är det lätt, oftast är det svårt. Ibland stänger hjärnan av att jag måste äta NÅNTING, oftast stänger den av att jag INTE SKA äta. 
 
Äter inte mat på jobbet, har aldrig haft med mig mer än en drickyoghurt till lunchen. Kaffe kaffe kaffe, när de andra äter, det är så det ska vara. Men jag har börjat ”fuska”, smaka på sådant som bjuds & det äcklar mig. 
 
Jag har aldrig någon ordentlig plan, för jag vill inte känna att jag misslyckas. Vill inte bli arg, ledsen & besviken för att jag failar planen, men det blir jag ju ändå?? Arg, ledsen & besviken alltså. För att jag aldrig får ordning på mig själv & den här äckelkroppen. Tycker ba det är skitskrämmande att sätta upp mål, för blir det inte som planerat så känner jag mig...sämst. MEN DET GÖR JAG JU ÄNDÅ?? 
 
Imorgon satsar jag på amfetamin & anorexi. 
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: S

Hehe imorgon satsar jag på armhävning (lär bara orka en) o anorexi. Och nolltolerans på att ha godis/kakor/shit hemma. *äter upp lagret nu ikväll*

Svar: Shit, vilket sent svar du får, sorry! Åt sista slisket i fredags, så nu äre avgiftning! Hehe. Men jag har en påse bullar i frysen, buuu. Funderar på å slänga dem typ, men eeeh, lite efterblivet. Om du ens ser detta - hur har det gått för dig? Be för mig.
violentmoreviolent

2018-07-07 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0