Min profilbild

58,8 kg

På de här bilderna från 2016 väger jag 58,8 kg, BMI 18,8. Imorse vägde jag 9 kg mer. 
 
Jag längtar så fruktansvärt mycket efter den där kroppen. Jag ser på gamla bilder & tycker att jag faktiskt var fin, till & med vacker på vissa. Nu känner jag mig som ett äckel, fettig & fläskig & ful.
 
Blir ledsen när jag tänker på att min kille måste dras med mig. För någon dag sedan ville jag köpa glass när vi var & handlade. Då sa han typ ”asså, det här är inte för att ge dig ångest, men minns du att du skulle ju inte ska äta socker?”. Känns jobbigt att inte lyckas. 
 
Jag vill bara göra rätt, vara fin/snygg/vacker & en bra person. Men det verkar omöjligt. Man duger ALDRIG som man är, det vet jag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Asså vet ju att jag borde peppa o ba du är fin som du ääär, det får inte spela roll vad vågen säger, vi måste säga stopp till vikthets o självhat o bla blabla. Fast det vore sånt hyckleri. Jag vägde själv mindre för två år sen o då tyckte jag att jag var fin. Om jag kommer ner dit igen så kommer jag att känna mig fin igen. Mindre uppblåst mage o en bhstorlek mindre skulle få mig att slappna av. Tänker därför satsa på att få ner fläsket. Hoppas jag inte triggar några dåliga tankar hos dig nu. Men jag tänker att det är ju bättre att jag har ett mål att gå ner i vikt än att bara kräla omkring helt pointless i tillvaron. Har för mig du skrivit om att du joggat? Ta upp det igen!!! Det biter ju på både fläsk o får ner ångesten. Häls pro

Svar: Ingen fara! Nä, är ingen joggare, däremot en promenerare & det funkar skitbra det också, om man bara gör det :) :) :) Jag är så lat & omotiverad till det just nu, känns så tråkigt att gå ut bara för att gå liksom. Borde tänka längre än så...
violentmoreviolent

2018-07-29 @ 01:12:33
Postat av: S

Hälsn pro ana skulle det stå!

2018-07-29 @ 01:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0