Min profilbild

Vikt 26/1

Längd: 177 cm 
Vikt: 66,1 kg (+0,1 kg) 
BMI: 21,1

Kommentarer
Postat av: Joppe

Tjenare! Ville bara önska dig en hejdundrande jävla bra vecka och visa att min närvaro finns här även om mitt kommenterande suger dase. Hur är läget och vad pysslar du med? Kan du inte berätta lite om din sysselsättning om du vill och pallar?
Själv är jag jagad av bulimin som fuckar upp allt och försöker att inte knarka som en jävla torrpundare mellan varven...

Ha en bra jävla vecka och jag önskar dig lika bra imovanetrippar som min pågående, puss o snusk!

Svar: Heeej! <3

Mja, vill inte avslöja så mkt detaljer här, men jag kan försöka skriva lite om det framöver, så gott det går :) Annars gör jag inte så mycket mer än det gamla vanliga - super, knarkar, äter & spelar tv-spel typ, haha...

Vad jättetråkigt med bulimin, himla pissjukdom. Får du någon hjälp just nu? Hoppas du får må bättre snart & att du kan njuta av lite najsiga saker i livet ändå.

Tack för din kommentar <3 Massa huuugs!
violentmoreviolent

2018-01-30 @ 12:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0