Min profilbild

Knark & förpliktelser

Orkar inte ens kommentera senaste veckans mat eller hur jag känner inför morgondagens vägning, mer än KUKÄCKELBAJS. Så. 

Ska upp ganska tidigt imorgon, för arbetsträning. Tror inte jag har skrivit något om det? Eller? Kommer trist nog inte berätta öppet på bloggen vad jag gör, åtminstone inte just nu, men jag har gjort det ett tag nu i alla fall. Är där några dagar i veckan & det fungerar okej. Det enda jobbiga är den sociala biten. Skitjobbigt, men jag har lyckats jonglera det hele so far. Visserligen genom att hålla mig undan & inte säga något typ, haha... Men ja, har inte rymt därifrån i alla fall! Åh, önskar jag kunde berätta vad jag gör, för jag trivs! 

Har dock aldrig gått en hel dag där helt nykter (nej, har ej varit full där...). Fast rätt nära, vissa gånger har jag endast ätit 1/4 Imovane. Ett tag åt jag ju Lyrica, men senaste tiden har det varit HÖGST 1/2 Imo per gång & det är jag faktiskt rätt nöjd med. Går åt rätt håll typ. 

Visste ni att jag aldrig har gått till beroendepsyk påverkad? Har aldrig druckit eller tagit något innan ett möte där alltså. Visst, har haft grejer i kroppen sedan tidigare, men aldrig varit där under ett rus liksom. Skulle känna mig så dålig & sämst. 

Okej, hinner inte flumma vidare på det spåret, måste verkligen försöka få lite sömn. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0