Min profilbild

Går inge bra, bu

Tjock tjock tjock. Min kropp känns tjock. 

Varför köpte jag cirka 0,5 kg godis igår? För att jag hade jättebråttom till bussen, var Imovane-förvirrad & började på ena sidan lösgodishyllan & ba "jamen, jag tar ett gäng av några sorter bara & så sticker jag, perfekt!! :) :) :)", men så var jag råsnabb & hann förbi alla lådor & plockade inte "ett gäng av några sorter bara", utan "ett gäng av alla jag ville ha". Duuuktiiii tjajjj! Nä. Så himla sämst. Jag borde inte få köpa godis överhuvudtaget, elstängsel vid godishyllan typ. 

Väntar & väntar & väntar på tjack. Kranen skulle komma "om en stund" ca kl. 16.21. Fem timmar sedan liksom, ok? Det går inge bra för mig, bu. 

Har mått lite bättre idag, men ändå inte bra. Vill må bra & vara tillfreds, snälla. Vill inte ha ångest, vill inte gråta, vill inte inte vilja. Jag trött på det, jag har redan gjort bort det i livet, snälla. 

Dricker öl för att må bättre. Blir tjock, mår sämre. Det går inge bra för mig, bu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0