Min profilbild

Ångestflodhäst

Vill ba att den här helgen ska vara över nu!! Tur det är söndag kväll då. Känns som att allt gått skit - mat, dryck, det sociala, livet livet livet. Så dåligt. Hela veckan har jag som varit på en okej plats i skallen, haft rätt bra ordning på mig själv, men så vände det & jag tappade allt. Känner mig som en ensam, alkad, svullen flodhäst med megaångest. Nä men, äh, skitsamma. Bort med detta! Nya tag! Jag välkomnar dig morgondag! Ska ba rida ut den här horsöndagen. Imovane & vin nu.

Kommentarer
Postat av: S

Imorn är en ny dag med nytt hopp

Svar: Ja, men det gick skit. Kommer alltid en ny skitdag, haha. Nä, satsar på imorgon då. Bajs.
violentmoreviolent

2018-08-19 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0