Min profilbild

Orken

Har ett sjukt jobbigt problem. Ligger i soffan & är helt slut typ, söndagskänsla i hela kroppen, känns som att jag har varit på festival i en vecka ungefär, ätit så jag är helt jäst, uttömd & fylld på samma gång. Orkar prick cirka nada. MEEEN, VILL UT & FESTA!! 

Trälar i mig en öl som inte smakar gott & försöker bilda energi inombords, men det går sådär asså. Det är fest på granngården, så det är inge långt eller svårt egentligen, men jag har verkligen ingen ork!? 

Har visserligen tjo, men orkar typ inte öppna påsen, hahaha. Sjukt är det. 

Nä, orkar inte skriva mer nu. Har grejer att berätta om, men ooorkaaar iiinteee, wööö.

Kommentarer
Postat av: N

Kom du ut? Du skrive så sällam! Jag vill läsa mer!

Svar: Totaldäckade & sov i över ett halvt dygn, mvh Partyprinsessan. Vad glad jag blir, ska försöka :) <3
violentmoreviolent

2018-04-24 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0