Min profilbild

Vill vara smal & snygg & supa & knarka

Ja. Veckans vikt blev ju en fantastisk upplevelse. Ville falla ihop & dö på badrumsgolvet ungefär. Men jag bet ihop & gick till köket & gjorde en full kanna kaffe istället. Den ska jag dricka nu, istället för att äta tänkte jag. 

Frukosten idag blev de två sista krämbullarna från frysen (288 kcal), samt 300 mg Lyrica. 

Det känns i mig att jag har ätit non-stop senaste dagarna. Känns som att jag har en stor stenbumling i magen, kan typ inte dra in den. Vill bara bajsa ut allt & börja om, fylla den med bra saker, eller åtminstone med lagom mycket saker, eh. 

Det är vid sådana här tillfällen som det är dags för shakes, men jag tror jag har slut pulver. Ska undersöka saken, sen beställa mer. 

Nä, har fått nog nu. Vill inte bara äta & äta & äta. Vill vara smal & snygg & supa & knarka. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0