Min profilbild

Göra bajs av livet

Aaaha, sitter på röven & myser i soffan igen, myselipys. Dricker på min sista starköl, men var nyss på Statoil & köpte ett 6-pack folle, samt Lantchips. Mycket bra & hälsosamt drag känner jag, guldstjärna till mig *applåderar & trycker fast den rakt i pannan* 

Varför går det inte? Varför kommer saker emellan när jag har lite flow med ”bara shakes”. Jag vet att jag kan tacka nej till luncher & middagar, men då blir jag så ensam. Det kanske får lov att vara så - ensamt. Minns inte hur jag gjorde förut. Kan ingenting. Är sämst. Äsch. 

Till & från vill jag bara kuka ur & förstöra allt jag har byggt upp. Kuka  ur å förstöra å ÖDELÄGGA. Vet inte varför & orkar ej tänka pga öl + Imo + Lyrica, men bara göra bajs av livet, för att livet inte ska göra bajs av mig. 

Fuck it.


Kommentarer
Postat av: Glitter

Det är inte värt att bli ensam. Jag fattar fan känslan av jag kan inget, men den är FALSK. Det är den känslan som fuckar allt. Jag kikar in ibland. Och jag tänker på dig.

Svar: Tänker på dig med! Varför skriver du inte? Saknar det.
violentmoreviolent

2017-10-13 @ 19:53:01
Postat av: Grävling

Lite apropå ingenting, men jag tänkte att det här kanske är något du skulle uppskatta: http://antique-symbolism.tumblr.com/post/156368367487/

Svar: Intressant, tack! Har inte kollat länken förrän nu, pga funkar inte på mobilen & sitter tydligen ALDRIG vid datorn längre? :O :O Men ska undersöka det där. Kramar!
violentmoreviolent

2017-10-14 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0