Min profilbild

Vikt 17/11

Längd: 177 cm 
Vikt: 67,2 kg (-0,2 kg) 
BMI: 21,4

Kommentarer
Postat av: Joppe

Hej min kära! Mina kommentarer verkar aldrig ha dykt upp?! Har kommenterat kontinuerligt så det suger, förlåt!
När jag ”bantade” utan bulimin så brukade jag ”unna” mig mina droger till efter mina Milslånga promenader, eller ta benzo och njuta av cigg, dryck och omgivning under promenaden.
Promenader sysselsätter, bränner kalorier och distraherar, rekommenderar VERKLIGEN det plus en härlig ljudbok/ musik.

Ta hand om dig och var gärna med personlig, din blogg är ju den enda jag permanent följer!

Puss & snusk Samt önskar dig en göttig vecka

Svar: Nä, det har inte kommit några kommentarer, triiist :( Men nu så! Blir så glad <3
Ja, promenader är riktigt givande på många sätt. Det är typ det enda sättet jag gillar att motionera, men är samtidigt så lat nuförtiden, sämst... Blir inte bättre av att jag har månadskort på bussen, haha. Måste skärpa mig, promenader har alltid funkat skitbra för viktnedgång för mig!

Puss & kram, fint å höra av dig!!
violentmoreviolent

2017-11-19 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0