Min profilbild

Svänger, som vanligt

Jag tog den sista Lyrican i onsdags, dvs för en vecka sedan imorgon, om jag inte glömt något av mina gömställen vill säga, hehe. I alla fall så märker jag verkligen att jag inte alls känner samma behov av att småäta hela tiden längre & det känns så sjukt bra!! Har dessutom varit nykter i tre dagar nu. Bara tjackat varje dag, vilket visserligen hjälper mig att inte äta så mycket, men ändå. På Lyrica försvann inte aptiten överhuvudtaget, trots tjack. 

Är dock mest nykter för att jag ska lämna prover snart, så får väl se vad som händer när det är gjort... Ska försöka att ta det liiite försiktigt i alla fall, för det är så nice att kunna "räkna bort" typ 500-1000 kcal om dagen!! Ååh, kan jag inte bara fortsätta på det här spåret nu?! Heja... 

Ligger i sängen & ska släcka snart. Igår låg jag & kollade juldukar på Tradera från typ före midnatt till typ 02, hahaha. & jag vaknade före 07 imorse, så förhoppningsvis kan jag somna gott utan större problem ikväll. 

Har fått Theralentabletter utskrivet, så jag tog en sådan för några timmar sedan. Har inte känt av den direkt, men det kanske hjälper ändå. Dagens Imovane är uppäten sedan tidigare, så jag får klara mig såhär helt enkelt. 

Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: MLI

Du är så fin. Jag saknar dig massor ❤

Svar: Puss, detsamma loveliii du <3 <3 <3
violentmoreviolent

2017-11-30 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0