Min profilbild

Runt runt runt

Hej!!! 

Alltså. För ett år sedan vägde jag typ 6-7 kg mindre än idag. Blir så ledsen när jag tänker på det, ångest, skam & ledsenhet. Först. 

Sen bitchslappar jag mig själv & ba "LÖS DETTA!! Fixare!! STYR UPP!! Du KAN ju detta!!" 

Men så ba är det skitsvårt & går inte & jag är neutral i perioder & ba äter ostkrokar (dock vägda & uträknade of course...) för att det är gott & känner inte efter på/i kroppen så mycket. Trycker undan & ignorerar. 

Men så tids nog kommer SKULD SKAM ÄCKEL ÅNGER ÅNGEST ILLAMÅENDE SJÄLVÖMKAN, m.m. & så sitter jag där & är ledsen igen. 

Runt runt runt runt runt. 

Imorgon kör jag på shakes & lägger mig tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0