Min profilbild

Död innan nyår

Blev tvärt cp-äcklad över mig själv. 

Så. Himla. Äcklig. 

Vill riva sönder mig själv, knåda ihop mig igen & kasta skitäcklet in i oändligheten, till slutet & där ska jag implodera i en stor explotion & sen ba...försvinna forever & ever & evereverever. Då KANSKE jag kan vila i frid. 

Dricker öl i sängen, i mörkret, i äckel. Äckel äckel, usch usch. Orkar inte. Kommer överäta imorgon också, tänker inte ens försöka. För jo, just det, jag GLÖMDE att jag skulle dricka shakes idag!? Vet inte vad jag håller på med. 

Kommer dö fet & olycklig. Förhoppningsvis & förmodligen snart. Innan årets slut, jag svär. 

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök minkska med alkohol och äter normalt med mat, jag gick ner i vilt på det, det finns en väg ut från det dåliga, och det är att bli frisk på riktigt 💗 Hoppas du mår bättre snart. Var ett tag sedan jag läste denna blogg men jag slutade med droger och alkohol och började äta normalt. Det är svårt men när man klarar det mår man så mycket bättre. Sök hjälp är det tips jag kan ge! Kram

Svar: Jo, jag har lyckats på det viset tidigare, minskat på alkoholen & ätit bättre & gått ner i vikt & mått bättre. Men saker & ting går upp & ner & fram & tillbaka. Just nu simmar jag fucking motströms, haha. Hjälp har jag ju till viss del & jag tar emot den i den mån det går/jag pallar. Är inte på ett sådant ställe i livet (svårt å se mig där öht men...) där jag säljer mig varken till psyk eller AA, så jag gör det bästa av det jag jonglerar just nu, det jag erbjuds & det jag väljer att ta emot. Får se vad som händer, om jag dör eller överlever :) Tack för din kommentar <3
violentmoreviolent

2017-11-24 @ 11:30:46
Postat av: S

Jag hade tänkt att inte överleva 2017. Men vill inte dö såhär tjock och ful. Så ska faan ner till ljuvliga 59 innan jag får dö. *suicidprevention-och-diet-i-ett*. Fight on Violent, fight on.

Svar: HATAR vikt!! DEN kan gå & dö!! Vill också ner till 59, fast gärna ännu lägre. Som lägst var jag nere på 57 någonting tror jag. 10 kg mindre än nu, helt sjukt, vill grina...
violentmoreviolent

2017-11-26 @ 12:54:52
Postat av: k

samma här, det här året har sugit ut livslusten ur mig FÖR SISTA JÄVLA GÅNGEN. men den stora frågan, pallar man dö såhär fet & ful? *ansträngd andning*

<3

Svar: Nej det vill man ju inte! ☹️
violentmoreviolent

2017-11-28 @ 07:07:10
URL: http://kasslol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0