Min profilbild

Värdelöst inlägg

Det blev en utdragen fredag. Den smetades liksom över på lördagen & nu är det snart natten till söndag & jag ska avsluta den långa fredagen som under dagen, typ sedan gästerna drog vid lunch, känts som en söndag. Det har inte sovits någonting sen i torsdags, så allt är ba en sås. 

Jag slutade dricka alkohol vid sju imorse & spenderade dagen med Imo & tv-spel, varvat med tomt stirrande rakt ut i luften typ. Klockan fem började jag dricka igen, men har inte haft någon pepp eller energi, så jag har bara fått i mig 3x50 cl öl. Nu ligger jag i sängen & tänker försöka sova utan att hälla i mig vin. 

Värdelöst inlägg, men jag ville skriva lite, haha...


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du sover gott finfina ❤

Svar: Mmm...det gjorde jag <3<3<3
violentmoreviolent

2017-05-28 @ 01:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0