Min profilbild

Jag har gjort allt

Det har hittills gått okej med maten idag. Fast har ätit middag på 350 kcal & innan den låg jag på 361 kcal, men jag tänker att under 1000 kcal när dagen är slut får vara bra. Om jag har gått upp i vikt imorgon så skiter jag troligtvis i maten då. 

Är sugen på alkohol, som vanligt. Lyckades i alla fall vara nykter igår. Åt en halv Xanor, samt Imo för att palla, men jag är nöjd ändå! Vill spara min sista lilla halva X, så ikväll får Imovane duga som substitut för alkoholen. Har mer än en halv vintetra + ett gäng öl kvar sedan helgen, så det känns inte helt lätt, men försöka ska jag. Horprover. Får se om jag vågar lämna på fredag eller om jag kommer banga ur & skjuta på det ytterligare... 

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Tog tjack tidigare idag & ännu en lina nyss. Kanske får bli tv-spel, trots att jag inte har någon direkt lust. Blir så fruktansvärt lätt rastlös asså! Känns så ofta som att jag "gjort allt" liksom. Har visserligen två växter att plantera om, men blomjorden är slut, har bara såjord. & att gå till affären 12 minuter bort känns jobbigt & tråkigt, haha. Så lat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0