Min profilbild

Fika, glass, choklad, chips, en liten banan

Vaknade för en stund sedan. Vet inte hur länge jag sovit, men mer än senaste nätterna. Blev rätt så himla full i natt, trots en hel del tjo. Drack väl uppemot tio glas. Först kom en kompis hit igår kväll, sen två till mitt i natten. Hade hemskt trevligt, men min alkohol sinade, eftersom ingen av dem hade något med sig, så jag måste typ på bolaget. 

Har fortfarande inte ätit mat. Det senaste var en FET getost/aubergine/zucchini/svampburgare med pommes på flygplatsen i måndags. Bara stoppat i mig fika, glass, choklad, chips + en liten banan sedan dess. Gud, vad äckligt det låter, som att jag svullat. Men det handlar om typ en näve chips liksom. Har ätit kanske 1000 kcal senaste dagarna, totalt alltså. Nu är jag bakishungrig. Inte för att jag är bakis, men ni vet den där hungern efter suuupaaa. Kurr kurr. 

Han som kom först igår är kvar. När jag vaknade kallade jag hit min kille, "kom med fatet! & tjacket!", haha. Så jag har sugit i mig en lina. Ska väl kliva upp & joina de andra. 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0