Min profilbild

Ett gäng självmord

Hej, från fyllans land. 

Fast jag är inte så jättefull, mer salongs vill jag nog påstå, men ändå så pass att jag vill börja detta nattinlägg med "HORA". Eh. 

La mig i sängen & försökte somna, men det gick ej. Så nu ligger jag i soffan med mysbelysning, utan något på underkroppen. Påbörjade sexytime tidigare, men vi avbröt för att det inte var läge. För mycket tankar på för många andra ställen typ. Hoppas på fortsättning imorgon. 

Det är allmänt mycket tankar nu. Oro & grubbel, mår inte så bra asså. Kapslar in & begraver, tills det kommer ut. & då blir det fult & sen ett ingenting. 

Börjar bygga igen alldeles direkt, ångestbon. Där den får bo, ångesten, tills någon eller något spränger det, boet, & allt bara...går sönder, blir till splitter, som är svårt att plocka upp. 

Hur man än gör så gör det ont. I fingrarna händerna armarna axlarna huvudet halsen ryggen bröstet magen fittan röven benen fötterna tårna, hela fucking skitkroppen spänner & gör ont. 

Det är så svårt, hur mår man bra, hur gråter man inte, hur blir man duktig, hur blir man fin, hur lyckas man, hur blir man värdefull, jag vill ha alla svar, NU. Hur lättar man utan att dö? 

Fick 90 st Voxra på en gång när jag hämtade på Apoteket igår. Fick lite ont i magen. Det var Voxran som var den stora boven i min lilla självmordscocktail när jag tog en överdos. Vet inte hur många jag fick i mig, men det var en påbörjad 30-burk. Så 90 räcker ju för ett gäng självmord. Ha ha ha. Skitkul. 

Nä, jag ska inte dö. Inte ikväll i alla fall. Känner mig bara lite illa till mods. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0