Min profilbild

Det tar tid

Har inte ätit på två dygn. Är lite hungrig, men inte så farligt. Mår dock illa eftersom jag äter mina mediciner på tom mage. Funderar på om jag ska stoppa i mig någonting, men det tar emot mer & mer ju längre tiden går. Vet inte vad det skulle vara heller. 

Vill bara ner nu, bort med fett & fläsk. Vill att mina kläder ska sitta bra igen. Storlek 34 & 36, XS & S. Det mesta får jag på mig fortfarande, men en del är inte bekvämt längre. Vill under 60. NU NU NU. 

Drack upp vinet igår, så nu har jag ingen alkohol hemma. Ska ner på stan sedan, vilket innebär att jag passerar bolaget, men jag får inte!! Får fokusera på att det är kcal i alkoholen, för det vill jag ju inte ha. Köpa något annat trevligt för pengarna som skulle ha gått där, eller något. 

Åh, detta är jobbigt!! Känns så drygt att det tar tiiiiid att gå ner i vikt. Men det är jobbigare att känna mig tjock & ful & ledsen över det. 

Ska ta en lina & spela gitarr en stund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Omaprezol! Finns receptfritt och hjälper mot magsyra i ofrivilligt eller frivilligt icke-matintag. Två

Svar: Fast jag har inga problem med magsyra :P
violentmoreviolent

2017-05-17 @ 13:46:23
Postat av: Anonym

Två gånger per dag ska vara maxdos

2017-05-17 @ 13:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0