Min profilbild

79 chokladtimmar

Två rader choklad på 79 timmar. Nu har jag ätit lite glass också. 50 gram, 105 kcal. Ångest. Jag vill inte äta. Vill ha öl & vin. 

Ikväll ska vi handla tror jag & då är det där igen, rummet som är proppat med alkohol, som hur lätt som helst kan bli min. Tänkte först att jag inte skulle hinna innan 19 & så ba har de öppet till 20 idag, eåh eåh. Men jag klarade ju att bara gå in & ut igår... Drack stark Fun Light istället under kvällen & det var ju gott på sitt sätt... 

Imorgon är det vägning. Är mest spänd över hur mycket jag har gått ner sedan den groteska kvällsvikten (68,2 kg) i måndags, men även sedan morgonvikten (65,2 kg) dagen efter. Hur mycket jag gått ner sen i fredags känns inte så intressant. Visserligen vet jag ju inte ens vad jag vägde då, men ja...whatevah. 

Tog nyss en lajn & borde sysselsätta mig med något, onödigt att ta tjo & ba sitta med mobilen & inte kunna sitta stilla. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0