Min profilbild

Ni fick mitt liv

Hatar folk som vill va som jag. Förlåt, sa fel. Hatar folk som är som jag vill va. Fakk dem. Megafaaakk. Bara för att ni fick mitt liv!! My looks, min charm. Allt som jag inte fick, som inte blev mitt. 

Bara för att jag blev en trasa. För ni vet väl att man är färdig vid 27? Då kan man aldrig bli något mer, aldrig mer än en trasa. 

Fyra glas igår. Tre glas idag. Hittills. Men har gått & lagt mig, så förhoppningsvis somnar jag innan jag håller på att dö efter mer alkohol. 

Orkar inte med alkohol längre. Vänta, sa fel igen. Orkar inte med att försöka att inte dricka alkohol längre. Vill inte hejda mig mer. Hålla tillbaka, hälla tillbaka. Vill inte mer. Vill dricka. 

Jag har ångest. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

skickar en kram från england <3

Svar: Kram! <3
violentmoreviolent

2017-03-23 @ 17:19:33
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: M

En kram fr Malmö också!

Svar: Kraaam!
violentmoreviolent

2017-03-24 @ 03:14:19
Postat av: k

*rel8*

kram

Svar: Uscha :(
Kraaam!
violentmoreviolent

2017-03-27 @ 10:28:38
Postat av: Anonym

Du har väl ett tag kvar till 27? (Jag har iaf tolkat din blogg/ditt beteende som att du är yngre, typ 22 eller har jag helt fel?). Det är aldrig för sent att förändra. Hitta vad du vill göra (angående utbildning och jobb) så tror jag att du kommer slippa behovet av alkohol/droger!

Svar: Nä, har inget kvar. Kanske är lite omogen? Ska hitta nåt jag vill göra, men kommer supa & knarka ändå :)
violentmoreviolent

2017-03-31 @ 23:11:04
Postat av: k

så haru min bloggilainen också

kjamz

Svar: Åhå, tackelitack! <3
violentmoreviolent

2017-04-01 @ 11:38:45
URL: http://kasslol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0