Min profilbild

Minnesluckor & det går inte så bra

Orkar inte med mig själv, av flera olika anledningar. Mat, alkohol, droger, relationer. Jag är bara inte bra. Jag kan inte. 

Har ingen självkontroll, kan inte behärska mig, inte bete mig, inte lära mig. Är en egoistisk, värdelös whore som upprepar samma misstag om & om igen. Mat, alkohol, droger, relationer. 

Ingen kontroll över NÅGOT senaste veckan. Har typ inte satt några gränser matmässigt. & i helgen var det kaosigt, har väldigt mycket minnesluckor. Orkar inte berätta, men det blev för mycket alkohol & på grund av det för mycket droger & på grund av delar av det hela blev det sår i en relation. 

Jag vill bara andas in, andas ut & så är allt bra & back on track igen. Men veeet niii, det är inte så enkelt. Inte här, just nu, för mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0