Min profilbild

En hjälte & en förlorare

Horvin. Ja, jag dricker horvin & fittsurt äre. Vinhora. Sväljer & sväljer. 

När jag dricker utan begränsningar & oro kan vinet smaka gott. När jag låter tunga tankar hållas är det surt. Grimaserar, spottar & fräser, men det ska ner. Ner ner ner & jag ska upp upp upp. 

Jag har släppt lite på en av mina små spärrar ikväll & det enda jag vill nu är att bli påverkad, boosta Lyrican. Fucka upp mig så hårt det går. Misshandla mig inifrån, mörbulta mig så jag domnar, slappnar av, släppa typ, ba släppa. Det är så jag tänker. 

& så börjas det. Motstånd & brottningsmatch. I skallen dårå. Ska inte, får inte, borde inte, vill inte. Men åååh vad jag vill. Jag göre ba, fuck it. Men, men, men, göre inte. Men F U C K det! 

& så dricker jag ändå, varje gång. Släpper alltid taget & besegras av jag vet inte vad. Mig själv typ. Jag är en hjälte & en förlorare. Som inte kan enas. Skrik & bråk, inombords. Det slutar liksom aldrig. 

Så FUCK IT!!! Orkar inte, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0