Min profilbild

Vikt 23/6

Baaaaaaah. 

Längd: 177 cm 
Vikt: 63,8 kg (+0,4 kg) 
BMI: 20,4


Kommentarer
Postat av: Toasuputan

Är verkligen så supersämst på att kommentera men det var jag som frågade om pinsamhetsgraden du upplevde i att gå på bolaget ofta. Du svarade med ett helt inlägg, uppskattade det sjukt mycket!

Har skrivit det innan tror jag men trots att du skriver om livets mer tunga och sorgliga sidor så gör du det med en svart humor som flertalet gånger fått mig att skratta högt.

Tänkte på en annan sak, från att mest ha köpt billigaste tetravinet har jag mer och mer gått över till dem för runt 70 spänn plus för 750 ml. Först var detta av en klassisk anledning, jag ville inte att ngn skulle tycka jag var en skabbig alkis typ som hällde i sig vad som helst, nej nej, jag föreställer mig att jag ska ha en fin middag som vinet ska passa till, ibland frågar jag om tips till ngn viss maträtt.
Dricker sedan oftast ensam på toa, sjukt skabbigt alkisbeteende oavsett vinpris...

Men nu pallar jag inte längre dricka de billigare sorterna eftersom de är jävligt mkt äckligare än de jag nu har gått över till. Rätt dumt, har verkligen inte råd. Men bör ju inte dricka alls, har inte ens kul när jag gör det.

Tack igen för att du är så ärlig och diskuterar dessa saker, och seriöst du borde skriva mer, hoppas du har ngt romanprojekt eller så på gång.
Världens längsta kommentar, men måste fråga, hur gick det med proverna? Har du fått svar?
Många kramar från en dyrvinstoalettsupande syster

Svar: Asså, du gör mig så glad!! <3 Fattar verkligen det där med att linda in sin skabbighet i skimrande bomull, ba "här kommer jag helt fluffig & ljuv med bubbligt rosé, mmm..." & så har man typ fyllt flaskan med Dworek istället. Nä men, jag tänker mkt på det, få det att låta & se bra ut. Men det där med priser & smaklighet - jag tycker röda Cape Heights-tetran är helt ok god å drickbar, så jag behöver ej fundera, hahaha. Den är ju på 14,5%, 62 kr. Sen finns ju 1,5-litersboxen Nottage Hill för 119 kr. Båda har låg sockerhalt också. Jo, fick svar i veckan, låg på 2,2 & man ska ligga under 2, så jag är superlättad. Har legat på 4,5 som mest tror jag det var & jag var typ beredd på sweinhöga siffror & så var det ba en liten prutt-0,2 över. Skööönt. Puss på dig & tack, du gjorde min dag.
violentmoreviolent

2017-06-24 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0