Min profilbild

Tystnad

Har satt mig i soffan, rakt på röven, med en öl i handen & ja...så är det. Smygtagit helg typ. 
 
Mår lite illa pga glömde ta medicinerna tidigare, så jag tog dem nyss & har bara ätit toscabulle idag. Tänkte att det kanske skulle räcka med den i magen, men nähä. Det är ett skumt illamående, känns liksom i näsan/mellan ögonen & så blir jag lite yr. Brukar gå över relativt snabbt i alla fall. 
 
Så ja, bulle. Har inte ätit något annat idag, tänker nog inte göra det heller, bara öl. Hade fyra från början , får väl se hur många det blir ikväll, men det känns som att de kommer ta slut. & det känns lite whatever, helg ju, typ. 
 
Bläää, måste pausa, mår för illa just nu.  Nu har det gått över, 35 minuter tog det. Kanske inte så jättesnabbt ändå, hmm. 
 
Har haft en bra dag, spelat gitarr & pysslat på här hemma. Varit själv nästan hela dagen, vilket varit rätt skönt, för att det har varit TYST. Bortsett från när jag spelade dårå, men det valde jag ju. Jag behöver tydligen en del tystnad nuförtiden. Förut var det tvärtom, ville ha musik jämt jämt jämt, men nu behöver jag totalt lugn då & då.  Mja, mja. Nu ska jag dricka mitt öl, kanske spela tv-spel. 
 
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Tess

Har du snapchat/insta som man kan nå dig på? Har följt din blogg längel och vill lära känna dig mer! / tess

Svar: Vad roligt! <3 Violentmore heter jag på Snapchat, Instagram har jag inte. Du kan även maila om du vill, [email protected] Kram!
violentmoreviolent

2017-06-13 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0