Min profilbild

Nykter söndag, en liten stund

Har haft en nykter söndag, fram tills nu dårå... Vaknade, lagade mat, slumrade på soffan, vattnade & fixade med blommorna, diskade, bakade mazariner & nu ligger jag med rödvin i soffan. Vin & mazariner. Känner mig sådär tung & överäten, fläsk & plufs. 

Studerade min matdagbok tidigare & jag har ätit för typ strax under eller över 2000 kcal om dagen typ varje dag i typ flera veckor. För drygt tre veckor sedan vägde jag 61,7 kg & i fredags 63,8 kg. Baaa...duktigt!! :D 

Jag saknar verkligen att ta en lina till frukost & så fylla på nån gång på eftermiddagen. Pyssla med saker istället för att äta/tänka på mat. Åååh, vill ba!! Måste styra upp det där. 

Lämnade ju prover för ett tag sedan & svaren kändes okej ändå. Trodde värdena skulle vara katastrof, men det ena var på gränsen (men normalt) & det andra var bara lite förhöjt. Haha, helt efterblivet hur mycket jag gått & nojat & ojat & skjutit på att lämna dem. Känner extrem lättnad över att ha gjort det! Nu ska jag se till att försöka sköta det där, inte dröja typ ett halvår igen... 

Har ätit dagens Imovane, men funderar på att trycka i mig mer ändå. Mera alkohol ska jag då ha i alla fall. & en halv mazarin. Fittmazariner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0