Min profilbild

Munkar & ponnyridning

Jag kan inte somna, blir galen. Har tagit Imovane, men har ätit så många den här helgen så jag tror att det är lönlöst, den biter inte. 

I fredags stoppade jag i mig tre stycken under kvällen, tillsammans med olika former av alkohol. Är förvånad att jag ändå minns så mycket som jag gör. Typ fyra timmar är nästan helt svarta (som tur var så var jag bara hemma då), men i övrigt har jag ett hum om livet som levdes. Tror jag i alla fall? 

Imo & vin med vännen fredag kväll, buss hem mitt i natten, kommer hem till en ölande skara människor, fortsätter med dem. Klarnar till (dock fortfarande apfull) från Imon på morgonkvisten & vi tar bussen & drar en miniturné där folk duschar hemma hos sig. Taxi tillbaka för att plocka upp en av kompisarna som gick hem för en powernap. Promenad till bolaget, som öppnar om 30 min. Korv med bröd på ICA, sedan alkoholshopping & efter ett par öl i solen, taxi ut i skogen. Äventyr på annan ort under dagen. Munkar & ponnyridning, massa massa öl & hundbus, fram tills en kompis hämtar upp oss, skjutsar till hans egen inflyttningsfest som vi drar ifrån efter typ 20 minuter eller nåt. Taxi hem, vill helst spy. Lördag kväll, hemma i tryggheten bryter jag ihop & tokgrinar. Somnar & sover till söndag kl. 11.00. Äter Imovane & dricker vin under dagen/kvällen & nu ligger jag här, måndagen smyger sig på & jag är SÖMNLÖS. 

Typ så var min helg. Mycket nöjd, mycket ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0