Min profilbild

Lite fredag

Får NOLL kontakt med ALLA på hela internet känns det som, buuuuu! Känner mig ensam, bu. 

Halvligger i soffan & dricker vin & småknaprar Imovane & surfar runt på www. Finns inget kul där. Sett allt, gjort allt liksom, ni vet hur det är. Kukinternet. 

& jag kan inte slappna av för våra HORGRANNAR spelar musik & skriker ovanför!! Säkert studentäckel eller partybrudar med partylinnen & hockeykillar med röstvolymregleringsproblematik. Snyggt ord där, hahaha, öh... 

Vikten idag var väl ok, eftersom jag gissade på uppgång, men så blev det 100 g ner istället. 

Har velat fram & tillbaka under kvällen angående vad jag skulle göra ikväll. Var inbjuden till två grejer, men det slutade med att ligga kvar i soffan & bli full & tjock. Var på väg där ett tag, fullt påklädd & färdigpackad (mina grejer asså, haha...), men fick inte tag på min kompis innan bussen gick. 

Så ja, här ligger jag i soffan, hjälplös & ynklig. Aja. Har vin, öl, choklad, chips, wienerbröd, glass & SÅ VIDARE. Så jag överlever väl I guess. 

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Trist! Jag har också tråkigt. Tjo men inget att pyssla med och lite ågren ang huruvida jag kommer kunna sova något. Släktlunch imorgon nämligen.

Svar: Uh, jobbigt läge! Funderar på sängen, men kan inte bestämma mig om det är tråkigare än att ha tråkigt :P Tog en Imo nu & ska tvätta bort smink, sen soffan igen...
violentmoreviolent

2017-06-03 @ 00:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0