Min profilbild

Nya följare, öla i kör & sälja

Häromdagen fick jag helt plötsligt sju nya följare på Bloglovin?? Asså, välkomna & så, men vad hände?? Vart kom ni ifrån?? Roligt, men skumt, måste ju va nån bugg typ, känns det som, öööh... Aja. 

En kompis är här & dricker öl, samtidigt som mig & min kille, vi gör det tillsammans alltså. & tjackar, köpte två gubbar, mums. Fick en shot whiskey tidigare, när jag möblerade om i skafferiet, som satte sig gött i hjärncellen, helt utslagen blev den, dog typ. Men nu har jag bara två öl kvar, en 50 & en 33. Plus typ nåt glas vin. Wööö. Okej, det är inte så lite egentligen, med tanke på vad klockan är, samt att jag hunnit dricka en del. Men aaa, blir typ alltid stressad när jag inte har minst...sex öl hemma, hahahahööö. 

Har lagt upp stuff på Tradera & Shpock senaste dagarna. Sålde lite på Tradera för typ 10 år sedan (asså, hjelp, TIO?? Har jag varit myndig så länge??), men tyckte det var rätt drygt. Mycket jobb för småpengar. Men nu kör jag igen. Har fått bud på totalt 50 spänn åtminstone, inte ingenting, haha... 10 toscabullar på Konsum, hallå?! 

Aja, orkar inte skriva nå mer, nu fåre va nog! Bye.


Kommentarer
Postat av: Skinnyone

Köp och sälj sidorna på facebook är lätt tillgängliga och fungerar typ som tradera ^^ Hoppas du mår bra, styrkekramar <3

Svar: Jo, är med i en sån, men jag tycker det verkar rörigare på något vis. Tradera är nice eftersom man slipper träffa köparen, haha :D Kram på dig!
violentmoreviolent

2017-07-20 @ 07:48:02
URL: http://skinnyone.blogg.se
Postat av: M

Rövrumpe

Svar: Hahaha, men klådis då <3
violentmoreviolent

2017-07-21 @ 00:06:00
Postat av: S

Jag ♡ din blogg. Kan du inte tipsa om andra bloggar som har samma höga nivå som din? Just nu läser jag liksom bloggbevakning o fucking elaine eksvärd fast jag egentligen hatar dom.

Mitt ig-tips, kanske är sist på bollen men ändå: https://www.instagram.com/celestebarber/?hl=sv

Svar: Men oj, "samma höga nivå", ta det som en stor komplimang <3 Fast förstår inte riktigt på vilket sätt den håller hög nivå? Tycker jag mest bajsar ur mig skit, haha!

Tyvärr så läser jag i princip aldrig bloggar längre, så jag har inga tips för tillfället. Finns många bra som dock har gått i graven, men kommer inte på några just nu. Om jag gör det kan jag smyga in något/några tips i ett inlägg framöver :)

Haha, vilken lustig & störd brud, på ett bra sätt!

Tack för att du läser & gillar det, kramar!
violentmoreviolent

2017-07-22 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0