Min profilbild

Kom till meeej

Sitter i soffan & dricker öl. Ovanligt. 

Det hele började vid 17-tiden då jag & min kille samlades vid vattnet för att dricka en öl i solen dårå, drack två istället dårå, kom hem & knäckte en till DÅRÅ & nu sitter jag med en fjärde, en stor den här gången, & håller ivrigt koll på mina auktioner på Tradera. 

Berättade ju att jag har lagt upp lite kläder å smycken å skit på Tradera. Fått ihop nästan 500 spänn på ca en vecka & det är ju inte så dumt ändå! Det är en hel del öl förstår ni, heh heh. Nä men, det är rätt kul att pyssla med när det faktiskt rör sig i pengapungen. Sen att jag själv budar hem grejer för mycket mer än jag drar in är en annan historia, tihi. Asså, jag är sämst med pengar. Lever upp mitt sparkonto, osv. Rännstenen here I come, osv. 

Åh, önskar jag kunde ringa hit er, alla som kan festa & leva rövare på mitt sätt, så kunde vi göra det nu!! Har XTC & allt!! Är ändå på sådant humör. Tänk vad kuuuuul!! Wöwöwö. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0