Min profilbild

Hormänniskor

Ok, hej, råkade byta en 33:a öl mot några halsningar rom, dvs. är spritfull, men woops. Så himla klok & redig & fuck it. Ni vet den "rena fyllan", hahaha. 

Kul att jag ba "måste blogga!!" pga är tantfull & måste *skvallra* 

Kukäckel till kompis jag har. Hon beter sig efterblivet, dissigt typ. Orka ha borderline. Hehe. Nä men, jo. Äh. Hon beter sig konstigt helt enkelt & jag fattar nada & håller på att gå sönder, samtidigt som jag sitter med popcornpåsen & ba smaskar, vill veta vad grejen är. Skulle kunna försöka förklara, men det skulle bli minst två inlägg & vem pallar det? Du? Jag? Kanske. Men hanhondendet gör det inte. Inte hen heller. 

Så skitsamma. 

Väntar på att få veta om det blir nå himla tjack ikväll. Hormänniskor. 

HORMÄNNISKOR. 

Kanske hör av mig sen. Ps. Kuk. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0