Min profilbild

Gräsänka

Kan inte sooovaaa!! Tog väldigt bra tjo i natt & nu ligger jag här & stirrar, gjort det i timmar. Funderar på att knapra på min nöd-Imovane. Blev hungrig nu också. Har inte ätit något sedan middagen igår & knappt något innan det, vilket är BRA, eftersom jag vägde tusen kg på morgonen igår. Fetto. 

Har varit ensam hemma i några dagar, vilket har varit konstigt, skönt & jobbigt. Att det är så tyst & lugnt hela tiden & skumt att det aldrig är någon som kommer hem liksom. Tycker det är väldigt jobbigt att sova själv, men nu flyttade jag ut kuddar & täcke till vardagsrummet, byggde ett litet bo i soffan & då gick det bättre, som att jag aldrig gått & lagt mig riktigt. 

Det har varit skönt att kunna göra lite vad som helst lite när som helst. Spela gitarr t.ex. Det gör jag i princip bara när jag är ensam. 

Meeen jag har svinat med mat & dryck. Usch. Torsdagen var helt sinnessjuk, vet inte hur många kcal jag fick i mig. Åt åt åt, samt drack minst 10 öl, på riktigt. Såg gravid ut. 

Idag kommer filuren hem i alla fall & jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0