Min profilbild

Belastningsregistret

Har inte druckit så mycket ikväll, för att vara ca två på natten i alla fall. Höll mig till typ 23 (!!) eller något. Men jag är full ändå, för när jag väl började dricka så drack jag snabbt. Jag är ju inte helt dum i huvudet, vet hur det funkar jööö!! 

Begärde ut mitt belastningsregister för någon vecka sedan, för att se vad andra kan se helt enkelt. Hade hoppats att allt skulle vara struket vid det här laget, drygt fem år efter att jag blev dömd, men nej. Det ligger fortfarande där & skaver. Vet inte om det är tio år som gäller eller vad? Är det någon som har en enda aning, plz tell me. Det handlar om misshandel av normalgraden, skadegörelse & våldsamt motstånd. 

Har sovit alldeles för lite & inte ätit ordentligt senaste dygnen. Älskar tjack <3 Även om det ibland ger mig ångest & noja, så finns det så mycket bra med det också. Mmm... 

Gjorde naffing igår, gör naffing idag. Så jag ska nog ta mitt vinglas & glida till sängen nu. Tog Imovane för nån timme sedan, som jag fortfarande är påverkad av. Jamen, så bra!! 

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Toasuputen

Här verkar vara lätt att ta reda på det, verkar bero på vilket straff du fått och hur gammal du var vid tillfället.

https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Gallring-ur-belastningsregistret/

Tack förresten för vintips, mkt bra tips! Försöker förstås låta bli... går väl medelbra....
Får jag fråga en sak, negligera frågan om den ger ångest!! Men har du framtidsdrömmar, tänker du på vad du ska göra typ när du blivit nykter och mår bättre psykiskt? Tror jag läst mig till att du har en del kreativa intressen, och skrivande är du grym på!
Kram <3
PS väl medveten om att det kanske aldrig inträffar det här med att må bättre psykiskt, men låt oss drömma! DS

Svar: Hahaha, duktig tjej jag är som funderar & klurar sönder istället för att googla :,) Tack för länken!

Nä, jag tänker inte på framtiden direkt. Inte mkt iaf, det är rätt ångestladdat. Eller asså, nog kan jag tänka ba "åh, en vacker dag ska jag ha en hund!", men aldrig sådär att jag sätter upp mål baserat på drömmar typ. Mitt liv har hittills varit sjukt meningslöst egentligen, bara varit där, ett "liv", hahaha. Men har börjat nosa lite på det där med framtiden, känns mindre & mindre läskigt/avlägset faktiskt. Jag vet att jag har saker som väntar & det känns okej. Men nä, jag tänker nog mest på vad jag ska äta eller dricka härnäst :) :) :) Det stämmer btw, kreativa intressen! Kram pårej <3
violentmoreviolent

2017-07-23 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0