Min profilbild

Alkiskompis & blommor i nattmössan

Känns som att jag ALLTID är full & på "kukmongoäckelkukmuppslida"-humör när jag får bloggskrivarryck, helt bitter & efterbliven. Aja, det är väl sådan jag är då - muppslidig, sur alkoholist. Alkoholistfitta. 

Älskar könsord. Typ enda kraftuttrycken jag använder, hahaha. Nästan. Aldrig "jävlar!!", "fan!!" & "helvete!!". Bara vulvor, manslemmar & pökerier här. & hora, äckel, mongo, mupp, retard, osv. Har ni tänkt på det? Nähä, men tänk på det nästa gång då!? GULLUNGAR!! Hehe. 

Dricker öl, vin, käkar Imo, lyssnar på gammelmusik, 60/70-tal, spelar CoD Zombies, spyr galla & har tråkigt. Tror jag ska plantera lite blommor när jag skrivit klart det här. 

Har *hittat tillbaka* till en kompis som jag gick på krogen & drack öl med en hel del när vi var typ 20-21-22. Vi gick ut på vardagarna & helgerna & drack öl på de sunkigare ställena i stan. Rätt alkat egentligen, men det är ju ok i den åldern, efter 25 börjar det vara lite smutsigt & pinsamt. Eller äh, vad vet jag, FINNS VÄL INGET FACIT, men ni fattar. Hon dricker fortfarande på samma sätt, typ groggar i soffan på en måndag, starköl onsdag, folle torsdag, tvådagarshelg, kanske vila söndag, osv. Haha, nä men...kanske inte riktigt så, eller typ jo. Aja, jag blir lite glad å varm i magen & vill va kompis med henne. Så himla fint att vi är det då :) :) :) 

Nu ska jag hälla upp mer vin, ta Imovane, låta den gosa till sig & sen plantera en blomma i nattmössan. 

Puss å love.


Kommentarer
Postat av: M

Hahah asså du 😁❤

Svar: Hehe 😉❤️
violentmoreviolent

2017-07-05 @ 02:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0