Min profilbild

Aldrig nykter

Varje måndag blir det ny vecka, det som känns så skönt på söndagen, då kan jag BLI DUKTIG & vara lite nykter!! Så blir det kväll & ba "mhmmm...ett glas vin kanske..." & så ba är jag inte alls nykter. Istället häller jag i mig fyra öl. 

Ser det inte som att veckan är förstörd eller nåt, men sen dricker jag idag igen, på en tisdag. Happ. Så himla dålig. "Men bara lite, men bara ett glas till, men BARA IDAG". Jag är serri förlorad till ett land där det går att finna alkohol i allt. 

Oavsett aktivitet, omständighet eller sinnesstämning så går det att rättfärdiga & peta in lite alkohol i kompotten. & det är typ ALDRIG någon som bangar heller? Fast jag har ju format mitt eget umgänge också, är med de som gillar samma saker som mig, till exempel supa & knarka. Inga konstigheter egentligen. 

Ikväll är det vino som gäller. Har nyss sköljt ner en halv Imovane med ett glas. Imorgon går det säkert bättre *håller tummar & tår*, eh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0