Min profilbild

Femdagarshelg

Förra helgen blev sjukt utdragen, tror den avslutades i tisdags eller något. 

På fredagen blev det något slags häng i soffan här hemma. Hade tänkt *ta det lite lugnt*, eftersom jag var bjuden på fest på lördagen, men självklart höll inte den planen. Blev uppe hela natten med alkohol & tjack. 

Lyckades aldrig sova/vila före det var dags att glida vidare på lördag eftermiddag. Så jag fick hämtning av min kompis & vi åkte hem till henne & chillade & gjorde oss klara för kvällen, för att sedan åka ut en bit utanför stan, där det var kalas. 

Kände ingen av dem som var där & man skulle kunna säga att vi festar på olika vis... Det var för hög volym för att kunna prata/bekanta oss med varandra, de var allmänt tjejiga, skrek & dansade & ja...lite så. 

Efter några timmar fixade det sig så vi fick hämtning in till stan i alla fall, så vi drog hem till en kille där det var fullt med folk. Hängde där ett tag & hade trevligt tills min kompis kompis bröt ihop på fyllan. Då blev det raka vägen hem till min kompis, trösta & planera & sedan vidare till en kompis till oss. 

Väl där lugnade den upprörda tjejen ner sig. Då plockades det fram MDMA & dyrbubbel & resten av natten är ba en röra av roligt flams, dans & trams. 

När vi vaknade på söndagen, efter några timmars sömn, så började jag & min kompis dricka igen på en gång & deeet, deeet var länge sen jag gjorde så. Men vi hade mysigt hela dagen & kvällen, sen sov hon över här. 

När vi vaknade på måndag morgon plockade jag fram MDMA åt oss, som vi körde under dagen. Min kille kom hem från jobbet efter lunch & senare joinade ännu en kompis. Vi umgicks tills nån gång på kvällen då jag blev helt slut & kände mig helt elektrisk (?) i kroppen. Då åkte våra kompisar hem till en av dem istället, över natten. 

För mitt på dagen i tisdags dök de upp igen, lite lagom påverkade efter en natt med opiumte, för att vi skulle baka scones & dricka afternoon tea, hahaha. Sen klädde vi ut oss en massa & tog störda bilder. Det ägde verkligen. 

Ja, det var förra helgen det. Vet inte hur kul läsning det här blev för er men aja, haha...


Kommentarer
Postat av: Joppe/Greger

Hej, long time no see!
Alltid kul att läsa om när du njuter av livets goda, men snälla försök att sansa dig lite så att du kan bli en knarkande pensionär med mig låååååångt ut i framtiden!
Önskar dig en trevlans vecka med lite mer sansade former av njutning och en rejäl kram med omtänksamhet!
PÖSS pöss!

Svar: Jamen, ibland spårar man lite, sånt är livet ;) Men ja, jag borde tänka efter mer... Fint att höra av dig <3 Hur går allt för dig? Puss!
violentmoreviolent

2017-01-31 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0