Min profilbild

Svårt med sömnenenenen

Kunde inte sova natten som var, låg & snurrade i flera timmar innan jag tillslut klev upp & halsade i mig ett glas rödvin tillsammans med extra Imovane. Hade druckit lite smått under kvällen, så jag hade en grund att fylla på & lyckades somna på det. Men jag hatar att hetsdricka sådär, känns så onödigt & jag känner mig typ äcklig. Saknar GBL... Då kunde jag sova när jag ville, en liten stund eller en lång stund. Åh. 


Nu har jag lagt mig för idag, trots att jag bara varit vaken i 12 timmar. Vet inte om jag vågar ta Imo än, vill ju inte inte somna & slösa & vill ju inte somna & vakna pigg om någon timme. Vill bara somna & sovaaa!  

Imorgon är det fredag & vägning & gxfhjkcfdguvvjk & skitsamma. Gris. Ingen aning vad jag väger, har inte kollat på flera dagar, men det känns inte bra. 

Förutom vägning har jag inga helgplaner. Haha. Eller jo, nå Call of Duty, öl & tjack blir det. Men ja. Får väl se. 

Nu ska jag ta Imo ändå. Ska INTE halsa vin ikväll!! Har inte varit nykter på en vecka å en liten paus kan jag väl klara av innan helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0