Min profilbild

Lugnt

Är mätt som ett överätet fetto efter dagen. För att inte tala om senaste veckans matbravader. Varit mätt konstant känns det som & det känns inge bra. Men ja, finns inte så mycket att göra åt det nu, nya tag imorgon, osv. 

Ska inte ens säga något, för då jinxar jag väl, men äh - tänker ta det lugnt med alkoholen i helgen. Förra veckan blev det alldeles för mycket (pga söndagsfest) & jag ska lämna prover i veckan, plus att det blir färre kcal om jag chillar. Har Lyrica att bli torrfull på, så det är nog inga stora problem att hålla igen, om inte någon börjar dra i mig & peppa med fest & fläng vill säga. Har så svååårt att tacka nej när det är roliga personer!! 

Nu ligger jag i sängen med ett glas Husets röda (smakar svartvinbärssaft?) & hallonsnus. Min kille ska släcka snart & jag ska försöka sova jag också på ett tag. Ska ta Lyrica typ när jag vaknar imorgon, så då skadar det ju inte att somna & vakna i tid. 

Pussipuss.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hallonsnus? Vad är det för märke? :D

Svar: Thunder Raspberry heter det, rågott!! :)
violentmoreviolent

2017-02-05 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0