Min profilbild

Jag är ingenting

Det är inte superbra med mig, sådär allmänt. Känner mig sjukt deppig över vardagen just nu. Jag gör verkligen nada, går bara runt i vad som känns som ett ingenting. Sover massor, väntar på att min kille ska komma hem, handlar, äter, super. Det är allt. 

Helgerna känns inte roliga heller för den delen, bara stresskapande. För då vill alla ha roligt, men jag känner inte för någonting, för jag är ingenting i ett ingenting. Vill inte, orkar inte låtsas vara något. Skit. 

Ska dra & handla alkohol snart. & fryslådor, så jag slipper laga mat, om jag inte orkar. Så jag kan sova istället. Orkar inte vara i ingenting.


Kommentarer
Postat av: M

Du är sååå mkt mer än ingenting ska du veta HÖRREDU 😘

Svar: Men tack HÖRREDU <3<3<3
violentmoreviolent

2017-02-28 @ 04:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0