Min profilbild

Går ok, men d känns inte som d

Åååååh, jag är så tärd & så uttråkad. Rastlös & ba oförstående inför vad man gör av sitt liv när man känner såhär. 

Fredag. Ba wöööh, vill bli dödsfull, festa, hänga & flänga, men orkar inte, hatar folk. Orkar inte med dig ikväll, vill inte vaaa. Vill så sjukt, himla INTE *bara vara* heller, usch. Så oskön grej, orka VARA? 

Är för odrogad. I need drugs. Tjackar visserligen, men det räcker inte. Har en 3/4 Xanor. Måste spara till någon viktigare gång. Vill ha Lyrica. 

Har inte ätit någon mat idag, bara nå mackor å mazariner tror jag? Kanske lite yoghurt? MINNS INTE & SKITSAMMA. 

Gud, vad dryg jag är. 

Super gör jag ikväll. Något måste man ju göra? Fucking jävla kuk-Åmål. Spelat tv-spel, men det går inge bra. Eller asså, det går väl okej, men det känns inte som det. Hahaha. Buuu. 

Ska väl slänga upp en lina, rota fram nå Imo & knäcka en öl nu. Så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0