Min profilbild

3-4 kg

Mår okej ikväll, trots senaste dagarnas brist på sömn. Natten till idag sov jag ingenting, satt uppe & drack öl (9-10 st totalt), tjackade, tv-spelade & umgicks med min kille & en kompis. Slutade dricka vid åtta imorse & det har gått bra att nyktra till under dagen. Visserligen med hjälp av Xanor & Imovane, men ändå. Hatar att känna alkoholen gå ur kroppen!! 

Jaha, maten då? Jaaa, hejdå. Skit. Bakade svingoda blåbärsmazariner i fredags & jag är inte en frysa-in-&-spara-tjej direkt, hur mycket jag än vill. Så mmm, igår åt jag mazariner för över 1000 kcal. Plus vanlig mat, alkohol & lite annat *smått & gott*, buuu! 

Kollade i arkiven vad jag vägde för ett år sedan. Väger 3-4 kg mer idag & jag fick panik, det knöt sig i magen. Tänk om det fortsätter såhär?? Det får bara inte det. Vet inte vad jag ska ta mig till för att vända det här. Assååå, hjääälp! Jag vill inte känna mig misslyckad & fet. Vill inte bli/vara det. 

Funderar på om jag ska planera veckan på något vis, maten & det alltså. Köra soppor eller något. Fasta? Nä, gud vad tråkigt & jobbigt. Fast ändå skön känsla när man klarar det. Får hitta ett fungerande mantra. 

Måste se till att sysselsätta mig, konstant typ. Inte sitta i lägenheten, uttråkad & tänka på & må dåligt över mat & glass & godis. & alkohol för den delen. Men ska jag ut vill jag vara påverkad på något vis... 

Nu ska jag spela & dricka cola eller nåt. Vill ha viiiiin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0