Min profilbild

Töntfjant

OBS!! Jag har gått & lagt mig. Ps. Notera. Ds. Mvh Anonym. Hehe. Mvh Kul Tjej. Aja. 

Förutsatt att jag inte får panik & måste halsa alkohol för att kunna somna, så slutade summan på 4 glas ikväll & sista Imon tog jag för någon timme sedan, så nu gällereee! Bara så att alla vet alltså, NOTERA!! 

Lade upp en bild på Instagram (händer typ några gånger på ett år) ikväll & har varit ängslig sedan dess, haha. Typ att någon jag tycker borde gilla bilden inte gör det eller att någon jag tycker är tråkig ska gilla den eller att typ ingen ska gilla den eller eller eller... Så himla dumt, varför gjorde jag det? Nu har jag ju ångest!! Typisk töntångest. Fjantångest. Gå&läggdigångest. Himla skit. Aja, fuck dat. 

Eeh, ursäkta, hade typ inget att skriva? Ba kände för det & så ba...? Men, men. SÅ KAN DET GÅ. Vi hörs imorgon, för då kommer viktuppdateringen! Oliiidligt spännande!! 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0