Min profilbild

Skavt

Blev hemmakväll/natt denna fredag. Lyrica, vin, öl, pizza, godis, tjack & tv-spel. Har dock känt mig obekväm, under dagen & början av kvällen. Lite irriterad & frustrerad & missnöjd typ. Något har skavt, men jag vet inte vad. Så störig grej asså, diffusa känslor. 

Blev inbjuden på efterfest här på granngården i natt, men tackade nej. Hade tvättat bort sminket, tagit på mig myskläder & satt med choklad runt munnen ungefär, så jag var inte riktigt i rätt mode. Kände mig dessutom nykter, usch. Fint att de ringde i alla fall. 

Har ångest över att klockan är 06.40 & att jag nyss har lagt mig. Kommer sova hela dagen, det kommer vara mörkt när jag vaknar & jag hatar det. Det blir så upp & ner & jag känner mig typ som en dålig person. Men orkar inte ställa någon klocka, vill slippa larm, tack. Jaaamen, skitsamma, haha. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0