Min profilbild

Ölhora

Sitter i soffan & horar i mig en öl. Slav under alkoholens krafter, oh save me lord! Haha. Nä. Vill dricka ikväll & därmed är jag bara en frigjord kvinna som omhuldar livets lustar med både kropp & själ. Yesss, vann igen. Mm... 

Idag har jag varit rätt produktiv. Har planterat ihop växter i korgar/krukor + annat pyssel & fixande på jobbet. Hemma har jag diskat & städat, samt slagit in en massa julklappar. Låter kanske inte så mycket, men det har varit rätt intensivt. & det gick faktiskt bra, känner mig inte helt slut/utmattad nu i efterhand! 

Har smaskat i mig 100 mg Lyrica & fyra linor under dagen. Tog 1/2 Imovane för ett par timmar sedan & har nu druckit upp min första öl. Tanken är max 1/2 Imovane till + obestämd mängd öl resten av kvällen. 

Imorgon är det vägning & det känns lite smått hfclohyökngfvkcfafk. Har ju tagit Lyrica & ätit alldeles för mycket senaste veckan. Känner mig inte megasvullen, men tung ändå. Drygt, har ju gått så bra senaste veckorna. Himla skit. Aja, får se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0