Min profilbild

Hittade en skatt

YES!! 

Kollade en dokumentär om Lyrica-pundare som desperat letade i skåpen & blev inspirerad & drog en runda i lägenheten. Kollade mina vanliga ställen utan lycka. Gick in i sovrummet & såg en gammal burk med lappar där jag skrivit grejer att göra när jag har ångest/är rastlös & hittade en rödvit liten rackare, hahaha! Ibland är man ju ett geni. Trevligt avslut på en fruktansvärt seg helg. 

Ligger i sängen & inväntar myset nu. Tog halva, men funderar på att ba köra & stoppa i mig allt. Egentligen kanske det hade varit trevligt att ta imorgon på dagen, men kunde inte hålla mig, blev så exalterad. Okej, nu ångrar jag lite att jag inte avvaktade till imorgon. Ibland är man ju sämst. Haha :( Aja, ingen idé att älta det nu, ba å njuta. 

Bara druckit tre glas vin senaste åtta dagarna btw!!! I veckan ska jag lämna proverna, sen kommer jag säkert fucka upp allt :D Men jag ska försöka försöka försöka hålla mig på banan, så gott det går. Men asså, vad är "banan" egentligen? Nä, inte frukten alltså... 

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0